مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در صدا و سیمای مرکز گیلان با تقی ربانی مدیرکل این سازمان در خصوص اشاعه فرهنگ مصرف بهینه گاز دیدار و گفتگو کرد.

سایه گیلان: در این دیدار عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان گزارشی از وضعیت گازرسانی در استان، خواستار همکاری هرچه بیشتر صداو سیما در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شد.

وی با ضروری برشمردن صرفه جویی و صیانت از انرژی در استان، گفت: افزایش ضریب ایمنی در مصرف گاز و آگاه سازی مردم درخصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بسیار اهمیت دارد و انتظار می رود صدا و سیما همانند گذشته با شرکت گاز در این زمینه همکاری نماید.

همچنین در این دیدار تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با قدردانی از خدمات شرکت گاز در استان گفت: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی هستیم که موجب شادکامی و آسایش مردم عزیز استان شده است.

ربانی در پایان بر تعامل هر چه بيشتر دو سازمان با توجه به توان و امكانات موجود تاکید کرد و گفت: صدا و سيما به دليل دامنه نفوذ و ارتباط مستقيم و مؤثر با مردم می تواند زمينه فرهنگ سازي مصرف ایمن و بهينه گاز طبیعی را فراهم نماید.