سایه گیلان: کیا عاشوری فرماندار رشت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در ۱۱ اسفند امسال ۵۹۰ صندوق اخذ رای برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام پیش‌بینی شده است. وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفرنیزعوامل اجرایی و نظارتی امنیت و برگزاری […]

سایه گیلان: کیا عاشوری فرماندار رشت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در ۱۱ اسفند امسال ۵۹۰ صندوق اخذ رای برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های رشت و خمام پیش‌بینی شده است.
وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفرنیزعوامل اجرایی و نظارتی امنیت و برگزاری سلامت انتخابات را در این دو شهرستان برعهده دارند.
 فرماندار رشت همچنین با اشاره به ۴ راهبرد تاکیدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات پیش رو گفت: همه مدیران شهرستان باید از در اختیار قراردادن امکانات ظرفیت‌ها دولتی به داوطلبان انتخابات خودداری و با رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم انقلابی را فراهم کنند.
کیاعاشوری به در پیش بودن ایام دهه فجر و تقارن این ایام با ماه‌های رجب و شعبان اشاره و تصریح کرد: علاوه بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان کشور باید مشارکت جوانان و نوجوانان دراجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه همه دست اندرکاران باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب حجازی رئیس ستاد اقامه نماز گیلان هم در این جلسه بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات تاکید کرد و از همه مدیران خواست ازامکانات و ظرفیت ادارات برای تبلیغ این فریضه الهی استفاده کنند.