دو گالری هنری در «وین» پایتخت اتریش و «یزد» در ایران، میزبان نمایشگاه های مجازی هنری "من، درخت، زندگی"خواهند بود.

سایه گیلان: به گزارش روابط عمومی آموزشگاه کلاغ و گروه هنری رسم، دو گالری هنری در «وین» پایتخت اتریش و «یزد» در ایران، میزبان نمایشگاه های مجازی هنری “من، درخت، زندگی”خواهند بود.
سمیرا صفاری مدرس دانشگاه، گرافیست و مدیر مسئول گروه هنری رسم و فرشته زمانی فیروزی، کیوریتوران رویداد، با اشاره به رویکرد بین المللی و حرفه ای در نگاه هنرمندان به طبیعت، بیان نمودند: این شش رویداد با عنوان « من، درخت، زندگی» شامل نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان، نمایشگاه خلاقه بزرگسالان، نمایشگاه با سبک رئالیسم و هایپررئالیسم در دو کشور اتریش و ایران به صورت مجزا، برگزار می شود. زمینه نمایشگاه خلاقه بزرگسالان، نقاشی، تصویرسازی، میناتور، چاپ دستی، فتومونتاژ، عکاسی و …بوده و دو مورد دیگر، نقاشی می باشد. ظرفیت پذیرش آثار در هر نمایشگاه محدود بوده و به راهیافتگان سه نمایشگاه اتریش، گواهی بین المللی و راهیافتگان نمایشگاه های یزد، واهی دو زبانه اعطا خواهد شد.

برگزار کنندگان این نمایشگاه برآنند تا از رهگذر برگزاری این رویداد هنری به رابطه ی بسیار حیاتی “انسان و طبیعت” بپردازند و امیدوارند چنین نمایشگاه هایی دریچه ای برای ورود اندیشمندانه هنرمندان ایرانی برای گفتگو با جهان باشد.در استیتمنت نمایشگاه کودکان این رویداد آمده است:” کودکان،خودشان را بخشی از طبیعت می پندارند و درختان برای آنها آنقدر زنده اند که با آنها دوست می شوند،حرف می زنند و بازی می کنند.آنها می توانند دردهای زمین را حس کنند و در آینده درک خواهند کرد که این سیاره ی جوان چند میلیون سال تلاش کرده تا آنها را به دنیا بیاورد.اما پرسشی که پس از درک این تلاش طولانی برایشان به وجود می آید چه خواهد بود؟کودکانی که از آینده می آیند می توانند شانه به شانه ی هم برای بستن زخمهای زمین صف بکشند و در میانشان هستند کسانی که حال درخت را بفهمند.فرصتی نمانده است، باید زخمهای زمین را بندیم.
اکرم السادات شرق آزادی، مدرس و هنرمند، مدیر مسئول آوزشگاه کلاغ، و مدیر هنری شش رویداد افزود: تکنیک آزاد است. شرایط سنی در نمایشگاه کودک و نووان، مختص گروه سنی ۳ تا ۱۴ ساله است. به علت مجازی بودن نمایشگاه، محدودیتی در اندازه اثار وجود ندارد. شرکت‌کننده در نمایشگاه به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هر گونه ادعا درباره مالکیت اثر از عهده رویداد خارج و برعهده ارسال‌کننده است.
مهلت واتس اپ آثار ۲۷ دی ۱۴۰۲ می باشد. گروه هنری رسم از هنرمندان و هنردوستان ارجمند دعوت می نماید که آثار خود را جهت شرکت در نمایشگاه های گروهی اتریش و ایران، در نزدیک ترین زمان ممکن، در بخش بزرگسال به شماره ۰۹۳۸۶۰۴۹۰۸۹ و در بخش کودک و نوجوان به شماره ۰۹۳۰۸۷۱۳۳۳۱ واتس اپ نمایند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی سایت گروه هنری رسم www.rasmgroup.com واینستاگرام: @rasmgroup
https://www.instagram.com/rasmgroup/ مراجعه نمایند.