شورای اداری شهرستان ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ماسال با قرائت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی و نیز کلیپی تهیه شده از حادثه تروریستی روز شهادت سردار دلها آغاز گردید.

سایه گیلان: فرماندار ماسال در این جلسه ضمن تبریک هفته زن ومیلاد حضرت فاطمه(س) تلاقی این روز با سالروز شهادت سردار دلها را گرامی دانست و بیان کرد حادثه تروریستی در این روز قلب همه ملت مسلمان ایران را بدرد آورد.
فرماندار ماسال در این جلسه بر لزوم اعلام پروژه های قابل افتتاح دردهه مبارک فجرتوسط مدیران تاکید کرد و بیان نمود پروژه های عمرانی در این مدت تکمیل نمایید.
فرماندار گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی در ستاد بحران این شهرستان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران،‌ در وضعیت آماده باش هستند.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی با توجه به ورود سامانه بارشی و سرمای هوا، همه ارگان ها از قبیل شهرداری،‌ بخشداری، دهیاری و دستگاه های امدادی در قالب ستاد بحران شهرستان ماسال  تا مساعد شدن شرایط جوی آماده خدمت و امدادرسانی در صورت وقوع حوادث احتمالی هستند.
فرماندار ماسال  به شخم زمستانه واقدامات اولیه فصل زارعی اشاره وگفت: لایروبی انهار از ضروریات است.
رئیس شورای اداری شهرستان به  برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در اسفند ماه اشاره داشت اصل بی طرفی و قانونمداری از اولویت های برگزار کنندگان انتخابات است که باید مورد توجه قرارگیرد.
وی با اشاره به اینکه ادارات در حال خدمت رسانی هستند، روزهای سه شنبه با مراجعه خیل عظیمی از مردم روبرو هستیم گفت این موضوع نشانگر مشکلات زیاد مردم منطقه است و بیان نمود ادارات خدمات رسان در تمام طول سال باید خدمت رسانی و امیدآفرینی را دل مردم بیشتر کنند.
وی گفت بین مسئولین و مردم هیچ فاصله ای نباید وجود داشته  باشد واین امر در فرمانداری در حال اجراست و یکی از شاخصه های دولت سیزدهم نیز می باشد  که امیدوارم مدنظر همه مدیران قرار گیرد.
فرماندار ماسال با اشاره به اغتشاشات سال گذشته بیان کرد : جنگ شناختی در سال گذشته رخ داد وافزود هسته اصلی جنگ شناختی مبانی فکری است
و افزود: این موضوع با شکست روبرو شد واما دشمنان درصدد دشمنی بیش از پیش در هر برهه از زمان   هستندو دنبال ضربه زدن به نظامند که با بصیرت مردم و بالاخص مشارکت بالای مردم این امر تحقق پیدا نخواهد کرد.
وی با اشاره  به ۴ اصل مهم که رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات فرموده اند اشاره داشت وگفت سلامت ، امنیت مشارکت و رقابت از اصول مهم است و همه مدیران باید در برگزاری و مشارکت حداکثری با عملکرد مناسب کمک نمایند.
وی گفت  هرچقدر قدرتمند باشیم در حوزه اقتصاد هم رشد خواهیم کرد،   دولت سیزدهم از لحاظ اقتصادی عملکرد مناسبی داشته اما متاسفانه پوشش رسانه ای مناسبی صورت نگرفته است وتمام سعی دشمن بر این است که به دروغ القا نماید  نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشروعیتش  در بین مردم کم شده  که  مردم عزیز یکبار دیگر نثل گذشته با حضور خود در انتخابات خط بطلان بر همه نقشه های بدخواهان نظام خواهند کشید.