دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در یدار با رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور از تفاهم نامه همکاری دو مجموعه خبر داد.

سایه گیلان: دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در دیدار با دکتر شکور امیدی رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور اعلام کرد: با همکاری و مشارکت انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی دوره ها و کلاس های آموزشی متنوعی با موضوع دیابت برای کلیه پزشکان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: امروزه  که  مسئله درمان  و هزینه های آن  به یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم تبدیل شده است  ارائه خدمات درمانی با کیفیت و کم هزینه به مردم  از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در چند ساله اخیر اقدامات و کارهای ارزنده ای در این راستا انجام داده است.

وی افزود : در حال حاضرهفت مرکزدرمانی تامین اجتماعی در سطح استان دارای کلینیک دیابت فعال می باشد که به بیمه شدگان خدمات رایگان ارائه می دهد.

دکتر ابراهیمی همچنین بیان کرد: اولویت اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات با کیفیت و راحتتر به مردم و بیمه شدگان است و در تلاش هستیم رضایتمندی هرچه بیشتر  مراجعین و بیمه شدگان را کسب نماییم.

دکتر شکور امیدی رئیس و بنیانگذار انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابت کشور با اشاره به اینکه دیابت یکی از بیمارهای  مزمن و خطرناک است و برخی از مردم از مضررات آن آگاهی ندارند گفت: امیدواریم با برگزاری دوره آموزشی دیابت، تشخیص اولیه  و به موقع بیماری دیابت در سطح پزشکان عمومی صورت پذیرد تا قبل از پیشرفت بیماری و نیاز مراجعه بیماران به پزشکان متخصص در جهت مهار و درمان دیابت گام برداریم.