فرماندار شهرستان شفت بر ضرورت برنامه‌ریزی و اقدامات موثر برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب همه برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تکلیف داریم.

سایه گیلان: مهدی نقدی  در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات پیش رو دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون فرماندار و اعضای ستاد کمیته انتخابات شهرستان شفت در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر است  رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از روی حکمت و دانایی انتخابات پیش رو را بر اهمیت آن تاکید فرمودند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شفت با تاکید بر این که اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

فرماندار شفت آموزش را یک ضرورت مهم برای برگزارکنندگان انتخابات دانست و افزود: هیات‌های اجرایی، نمایندگان فرماندار، مسئولان شعب اخذ رای و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید به طور مستمر آموزش‌های لازم را با توجه به قانون جدید فرا گیرند.

وی تصریح کرد: اجرای انتخابات مسؤولیت بسیار سنگینی است که باید دست به دست هم داده و با همکاری همه دستگاه‌ها، آن را با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار کرده و به سرانجام برسانیم.

نقدی بیان کرد: موضوع مشارکت و حضور مردم را باید جدی بگیریم هرچه حضور و مشارکت مردم جدی تر و بیشتر باشد قاعدتاً رقابت بالاتر خواهد بود و افراد شایسته‌تری انتخاب می‌شوند.

فرماندار شفت گفت: با بر شمردن مزیت های ماده ۱۳ قانون انتخابات برای کمک به تامین نیاز انسانی و تجهیزاتی ستادهای انتخاباتی شهرستانها، خواستار بهره گیری حداکثری و موثر از ظرفیت های این ماده قانونی شد.