جلسه "اتباع بیگانه "، "هماهنگی های دهه فجر" و "انتخابات" روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرانزلی به ریاست حجت سجادی بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی و دهیاران بخش مرکزی در فرمانداری برگزار گردید.

سایه گیلان: بخشدار مرکزی در رابطه با موضوع حساس “اتباع بیگانه” بیان کرد: بعضاً در روستاها اتباع بیگانه مشاهده شده‌اند. در حوادث اخیر کشور اتباع بیگانه در خرابکاری ها نقش پررنگی داشته اند. بر اساس مصوبه شورای تأمین و تأکید استاندار محترم در خصوص اتباع بیگانه‌ی غیرقانونی ساکن و یا شاغل در روستاها، اینگونه افراد باید توسط دهیار و شورای روستا شناسایی و به بخشداری معرفی تا جهت دستگیری از طریق پلیس امنیت فراجا و طرد از کشور اقدامات لازم صورت گیرد و در این خصوص هرگونه کم کاری و یا سهل انگاری از جانب دهیار و یا شورا پذیرفته نیست.
 بخشدار مرکزی انزلی در رابطه با انتخابات متذکر شد: این دوره با همکاری دهیاران و اعضای محترم شورای اسلامی در روستاها در تست ارزیابی، شهرستان بندرانزلی به عنوان اولین شهرستان اعلام شده که ان‌شاءالله با همت این عزیزان در روز انتخابات نیز حضوری پرشور از اهالی خواهیم داشت.
سجادی یادآوری کرد که دهیاران به هیچ عنوان حق فعالیت در ستادهای انتخاباتی و حمایت از یک کاندیدا را ندارند و در صورت مشاهده تخلف محسوب می گردد.
وی در خصوص دهه مبارک فجر و برگزاری مراسمات با شکوه در روستاها نیز توصیه‌هایی به دهیاران داشت.