سایه گیلان: در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفای گیلان، ضمن تقدیر از زحمات مازیار علی پور مدیرعامل سابق این شرکت و تقدیم لوح بازنشستگی ، علیرضا غیاثی با حکم هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بعنوان مدیرعامل آبفای گیلان منصوب شد. در ابتدا علیرضا غیاثی ضمن تشریح وضعیت شرکت و بیان […]

 سایه گیلان: در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفای گیلان، ضمن تقدیر از زحمات مازیار علی پور مدیرعامل سابق این شرکت و تقدیم لوح بازنشستگی ، علیرضا غیاثی با حکم هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بعنوان مدیرعامل آبفای گیلان منصوب شد.

در ابتدا علیرضا غیاثی ضمن تشریح وضعیت شرکت و بیان برنامه های پیش بینی شده برای بهبود وضعیت جاری تصریح کرد: تلاش براین است شکاف بین درآمد و هزینه های شرکت همپوشانی گردد که در این زمینه، برنامه های پیشنهادی به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت افزایش درآمد ارائه شده است.

وی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری مجموعه آبفای گیلان برای ارتقاء وضعیت شرکت اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسب و مشارکت همکاران و مدیران مناطق در جبهه اول کاری(صف) و همچنین حمایت و رهنمودهای شرکت مهندسی آبفای کشور امیدواریم وضعیت بهتری برای آبفای گیلان رقم بخورد .

غیاثی به برنامه ریزی ویژه برای اجرای طرح های فاضلاب شهرهای رشت ، انزلی و آستارا اشاره نمود و گفت: بر اساس تعهدات انجام شده پروژه ها اجرا خواهند شد و همچنین موضوع فروش انشعاب آب به املاک نسق هم در حال اجراست و با اجرای طرح تأمین، کنتور آب نیز واگذار می شود.

سپس ذوالفقار مهدی زاده معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور با اشاره به مسائل و مشکلات مبتلابه شرکت های آب و فاضلاب پس از ادغام آبفای شهری و روستایی اظهار داشت: این طرح براساس سیاست های دولت و وزارت نیرو اجرا شد که چالش هایی نیز به همراه داشت که در پی آن شرایط سختی برای این شرکت ها بوجود آمد.

وی پذیرش مسئولیت در این برهه کاری را بسیار سخت دانست و افزود: مدیران، بخشی از ریل حرکتی مجموعه شرکت هستند و همکاران همچون گذشته باید همدل و همصدا با هدایت مدیریت گام های بزرگتری بردارند و با همگرایی به نقطه اوج برسند تا آبفای گیلان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور شناسایی ظرفیت های سازمانی ، مدیریت هزینه ها و شناسایی منابع درآمدی را یاریگر شرکت در ادامه راه دانست و تأکید کرد: با تشکیل کمیته درآمد واولویت بندی هزینه ها و درایتی که در مدیریت شرکت سراغ است، می توان امید داشت شاهد روند رو به رشد آبفای گیلان که مورد حمایت وزارت نیرو و آبفای کشور نیز هست باشیم .

در ادامه مجید عبدالهی مشاور، بازرس ویژه و مدیرکل حوزه مدیرعامل آبفای کشور ، اعتماد را گام نخست در مسئولیت ها دانست و افزود: نقش نیروی انسانی بسیار حمایتی است و باید با هماهنگی و انسجام و وحدت رویه کارها را پیش برد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت های آب و فاضلاب رسالت بزرگی بر عهده دارند تصریح کرد: باید کار به درستی انجام شود و هدف خدمت رسانی است و نباید خدشه ای بر این رسالت خطیر وارد شود.

عبدالهی آبفای گیلان را سرآمد شرکت های آب و فاضلاب دانست و افزود: جایگزینی مدیران، جابجایی مسئولیت هاست: هدف یکی است و این تغییرات تکمیل کننده هدف و راه است و برای هموارسازی این راه دشوار، تمامی مجموعه کارکنان باید همکاری کنند و با تلاش جمعی به نتیجه خواهند رسید.

در پایان ضمن تشکر از زحمات مازیار علی پور مدیرعامل سابق این شرکت، علیرضا غیاثی بعنوان عضو اصلی هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان معرفی شد.

گفتنی است پیش از این علیرضا غیاثی بعنوان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب در شرکت آبفای گیلان خدمت می نمود.