جلسه تنظیم بازار شهرستان ماسال با حضور اعضا صبح امروز شنبه ۳۰ دی ماه در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 سایه گیلان: مهندس گیل چالانی فرماندار ورئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان در این جلسه بر لزوم بازرسی و رصد درج قیمت کالاها تاکید کرد.
فرماندار ماسال به اشاره به شروع اقدامات اولیه کشاورزی بر لزوم ورود به موقع کود شیمایی با توجه به افزایش کارگزاری ها تاکید کرد.
فرماندار ماسال از ورود ۲ تن مرغ منجمد و تزریق به بازار خبر داد وگفت مرغ گرم هم علیرغم مشخص بودن قیمت مرغ یکی از شرکت های توزیع به هیچ اصولی پایبند نیست و مرغ را با قیمت مازاد بر قیمت مصوبه ارائه میدهد و تصریح کرد: از کارگزاری که مرغ گران وارد شهرستان میکند و افردی که گرانفروشی میکنند  جلوگیری شود.
فرماندار ماسال گفت اگر مرغ کم باشد بهتر از این است که گرانفروشی صورت گیرد و حق مردم پای مال شود
وی تاکید کرد به هیچ وجه مرغ بالای قیمت مصوب فروخته نشود و اگر این موضوع اتفاق بیافتد کارگروه تنظیم بازار باید پاسخکو باشد.
رئیس کارگروه تنظیم بازار و آردونان شهرستان با اشاره به راه اندازی سامانه نانینو و جلوگیری از فروش غیرمجاز و قاچاق آرد در سطح کشور گفت: آیتم هایی برای ارائه نان وجود دارد که با آموزش به نانوایان ضمن رعایت کیفیت پخت نان سهمیه آرد نیز در شهرستان بالا خواهد رفت وادامه داد از فروش آرد خارج شبکه جلوگیری شود.
وی گفت برپایی نمایشگاههای غیر دائمی و ارائه کالاها اجناس و اقلام  که بدون واسطه در اختیار مردم قرارگیرد بسیار ضروری است.