فرماندار آستارا گفت: ۴۸ پروژه عمرانی، فرهنگی و عام المنفعه در ایام دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

سایه گیلان: محمد رضا شهاب زاده در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان آستارا افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه این ۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان در این ایام در شهرستان آستارا افتتاح می‌شود گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۴۴ نفر دائم و ۳۴۷ نفر نیز موقت مشغول بکار خواهند شد.
فرماندار آستارا با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه برنامه ریزی کرده افزود: دست اندرکاران باید حال از ایام مناسبتی همچون دهه مبارک فجر استفاده بهینه برای ایجاد وحدت، انسجام و همدلی در جامعه بهره بگیرند و اجازه ندهند که بدخواهان ایران اسلامی خدشه‌ای به وحدت و همدلی مردم وارد کنند.
شهاب زاده تصریح کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید به گونه‌ای اجرا شود که علاوه بر ایجاد زمینه شور، امید آفرینی و نشاط اجتماعی درجامعه و بسترحضور مردم را برای شرکت در ویژه برنامه فراهم کند.
وی اجرای طرح‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی، دیدار مسئولان ادارات شهرستان با امام جمعه، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای میز خدمت، اجرای طرح معاینه رایگان و دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های محوری ایام دهه فجرعنوان کرد.