ابراهیم نیازمند گشتی: با اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور تعدادی از کاندیداهای رد صلاجیت شده موفق به دریافت صلاحیت خود شدند

ابراهیم نیازمند گشتی: با اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده موفق به دریافت صلاحیت خود شدند. از مهمترین تایید صلاحیت شده های اخیر می‌توان به شجاع اسرارپوش از شهرستان صومعه سرا اشاره داشت. تایید اسرارپوش سبب شد انتخابات دو قطبی این شهر در بین سه چهره مهم تغییر ماهیت دهد .

حال اینکه اسرارپوش چگونه می‌تواند در روزهای پایانی ورق را به نفع خود برگرداند موضوعی مهم است. چندتن از کارشناسان حوزه سیاسی و اجتماعی معتقد هستند که اسرارپوش خوشبین است که بسیاری از حامیان یا طرفداران سرسختش که پیش تر خود را به رشت برای همراهی دلخوش رسانده و یا با رحمت‌زاده همراه بودند، با آمدن شخص اسرارپوش به ستادش بازخواهند گشت.
به همین جهت معادلات به هم خورد و این رقابت پارلمانی از حالت دو قطبی خود که بین سعید رحمت‌زاده ومحمدنقی رنجبر بود تغییر پیدا کرد.
نکته حائز اهمیت اینست که: حضور قدرتمند رنجبر در بسیاری از محافل سیاسی وحمایت حامیان سرسخت وی کار را برای سعید رحمت زاده که بسیاری از هواداران خود را به واسطه ورود اسرارپوش از دست داد بسیار سخت شد و از سویی دیگر اسرارپوش از نظر پایگاه اجتماعی عرصه را به رنجبر می بازد، بنابراین تلاش برای حفظ جایگاه کنونی برای رنجبر و بالاکشیدن از باتلاق شکست انتخاباتی برای رحمت زاده و اسرارپوش عرصه انتخاباتی صومعه سرا را بسیار جذاب کرده است.