به مناسبت دهه فجر ۳۰ طرح عمرانی و عام المنفعه با ۵۰ میلیاردتومان هزینه در بخش سنگر شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

سایه گیلان: ۳۰ طرح عمرانی ، تولیدی و صنعتی با حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش سنگر شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح‌ها، برای ۸۵ نفر اشتغال موقت و ۱۰ نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

طرح هادی شامل بهسازی معابر و آسفالت در روستا‌های توسروندان، گیلاوندان، طالم سه شنبه، سراوان، رودبرده بخش سنگر با ۱۶ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی و ملی به طول ۱۴ کیلومتر و مساحت ۵۵۰ هزار متر مربع ، با همکاری بنیاد مسکن در این منطقه اجرا و به بهره برداری رسید.

آسفالت راه روستایی سکاچا، ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی نصرالله آباد شیخ علی بست، نصب روشنایی نقطه‌ای حد فاصل سراوان – سنگر با ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رشت از جمله طرح‌های بود که در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

همچنین طرح تقویت و توسعه شبکه برق در روستای دهبنه، جایگزینی ۵۱ کیلومتر از شبکه سیم مسی با کابل خودنگهدار ، نصب ۱۲ ترانس جدید و ۳۳ ترانس افزایش قدرت از جمله طرح‌های شرکت برق شهرستان رشت است که در بخش سنگر اجرا شد.

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه امام موسی صدر در روستای قاضیان سنگر به مساحت ۴۴۰ مترمربع هم از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در بخش سنگر به بهره برداری رسید.