رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت از احداث پل عابر پیاده در مقابل درب ورودی بیمارستان پارس رشت خبر داد.

سایه گیلان: دکتر سید شمس شفیعی با اشاره از مطالبه مکرر شهروندان در خصوص لزوم احداث پل عابر پیاده در مقابل درب ورودی بیمارستان پارس رشت اظهار داشت: با توجه به مطالبه موجود از سوی شهروندان بررسی های لازم جهت احداث پل عابر پیاده در این نقطه با دستور دکتر شوقی شهردار محترم در دستور کار معاونت عمران شهرداری رشت جهت حفظ جان شهروندان و سهولت در عبور و مرور قرار گرفت.
رییس کمیسیون بودجه شورای شهر افزود: با توجه به این موضوع که این بیمارستان قریب به ۸۰۰ پرسنل داشته و این مسیر روزانه محل تردد بیش از هزار نفر عابر و مراجعه کننده می باشد معاونت عمران شهرداری رشت تسریع پروژه را در دستور کار قرار داد.
وی ادامه داد: در این زمینه امروز جلسه ای در دفتر ریاست بیمارستان پارس با حضور دکتر همراز رئیس بیمارستان و مهندس چایچی پیمانکار این پروژه که در قالب قرارداد BoT سرمایه گذاری انجام خواهد شد برگزار گردید.
سید شمس شفیعی ابراز داشت: با توجه به دستور دکتر شوقی شهردار محترم رشت و تسریع در فرایند قانونی هفته آینده عملیات اجرای این پل عابر پیاده پیشرفته و مجهز به آسانسور آغاز و در خرداد ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت