سرپرست امور آبفای فومن از بهره برداری 2 پروژه آبرسانی به روستاهای شالتوک و کوره خرم بخش سردار جنگل خبر داد.

سایه گیلان: حامد آذر سرپرست امور آبفای فومن با اعلام این خبر افزود: همزمان با ایام مبارک دهه فجر، پروژه آبرسانی به روستاهای شالتوک و کوره خرم بخش سردار جنگل فومن با حضور فرماندار ، امام جمعه شهرستان ،  بخشداران ، دهیاری ، اعضای شورا و جمعی از مسئولین شهرستانی و اهالی در محل این روستاها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

سرپرست امور آبفای فومن اظهار داشت: پروژه آبرسانی به روستای شالتوک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شامل: لوله گذاری شبکه توزیع و خط انتقال بطول ۲ هزار و ۴۰۰ متر ، نصب و راه اندازی ایستگاه پمپاژ ، نصب مخزن ۱۰ متر مکعبی از محل اعتبارات عمرانی شرکت و با همکاری دهیاری و شورا از مخزن روستای زیده اجرا شد.

وی همچنین افزود : پروژه آبرسانی به روستای کوره خرم نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال شامل: لوله گذاری خط انتقال بطول یک هزار و ۶۰۰ متر ، لوله گذاری شبکه توزیع بطول ۳ هزار متر ، نصب و راه اندازی مخزن ۱۰ متر مکعبی از یک دهنه چشمه در بالادست این روستا اجرا شد.

حامد آذر با اشاره به اینکه در سنوات گذشته تامین آب شرب این روستاها از طریق تانکرهای سیار آبرسانی انجام می شد تصریح کرد: با بهره برداری از این دو پروژه حدود ۲۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند شدند .

در این مراسم فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه امور آب و فاضلاب شهرستان فومن اظهار داشت: امیدواریم  تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند و آبرسانی به همه روستاهای تحت پوشش این شهرستان انجام گیرد.