سایه گیلان،ابراهیم نیازمند: دکتر نوبخت کاندیدای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس در دیدار و گفتگو با شهروندان خمام و لشت نشا با استقبال بی‌نظیر آنان روبرو شد و بسیار صمیمانه پای صحبت های آنها نشست.

سایه گیلان: بسیاری از شهروندان با گله مندی از شرایط موجود در استان و عدم رسیدگی به مشکلاتشان توسط برخی مدیران ضمن تاکید بر حمایتهایشان، با دکتر نوبخت بیعت کردند.
همچنین در این دیدارها، از دکتر نوبخت خواسته شد به عنوان معاون اسبق ریاست جمهوری، پس ورود به مجلس مشکلات مردم را پیگیری کنند و از ایشان خواستند تا چشم و سوی آنها در مجلس باشند و هیچگاه مردم مناطق محروم را رها نکنند.
البته این گفت و گوها در حالی شکل گرفت که برخی از مخالفان دکتر نوبخت به صورت شبانه روزی در حال تخریب وی هستند و این گفتگوها و استقبال پاسخی مهم به مخالفان بود و اثبات کرد که کماکان شهروندان قدردان تلاش های پیشین نوبخت در مجلس و حتی معاونت وی در دولت روحانی هستند. از دیگر نکات قابل توجه در این جلسات اینست که دکتر نوبخت به عنوان یک مدیر توانمند و نقدپذیر به همه نقدها و نظرات مردم پاسخ منطقی داده و در کنار سایر جریانات تخریبی در اندیشه راهیابی به راهکارهای اساسی برای اجرای برنامه های آتی خود است.