فرماندار شفت با همراهی امام جمعه و اعضای شورای تامین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از سه تن از جانبازان گرانقدر و سرافراز شهرستان شفت دیدار و گفتگو کردند.

سایه گیلان: مهدی نقدی صبح امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن) با همراهی حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی امام جمعه، نقدپور فرمانده سپاه پاسداران، تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی و نیک صفت رئیس بنیاد شهید و امور به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از جانبازان گرانقدر و سرافراز به نام عین اله نادم چوبری  ۵۰ درصد، رمضانعلی صفایی نهزمی ۷۰ درصد ، یعقوبعلی یعقوب پور نصیرمحله ۳۰ درصد دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شفت در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز اظهار داشت: جانبازان عزیز با اقتدا به ابالفضل العباس (ع) علمدار کربلا، در راه دین از جان مایه گذاشتند و آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

مهدی نقدی افزود : جانبازان عزیز، انسان هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال های جنگ تحمیلی، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان شفت نیز در این دیدار گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از مملکت اسلامی تلاش کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

حکیمی گیلانی ایستادگی و صبر آزادگان عزیز، تحمل دردهای دوران اسارات را بسیار دشوار دانست و تصریح کرد: درک آن فقط توسط خود آن عزیزانی امکان پذیر است که آن دوره را تجربه کردند.

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو شده است و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز هستند، عنوان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، شاهد پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران نبودیم.

در پایان این سه دیدار، جانبازان سرافراز شهرستان به بیان خاطرات خود از دوران اسارت و دفاع مقدس برای مسئولان پرداختند و همچنین از هر یک از عزیز جانباز با اهدای لوح سپاس و اهدای گل تقدیر به عمل آمد.