فرماندار شفت گفت: ۱۰ نقطه شهری و روستایی برای تبلیغات رسمی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تعیین شده است.

سایه گیلان: مهدی نقدی در نشست برنامه ریزی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: در راستای اجرای قانون انتخابات برای جلوگیری از بی نظمی در حوزه تبلیغات نامزدهای انتخابات  شهردار‌های شفت و احمد سرگوراب، ۱۰ نقطه شهری و روستایی را برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی در شهرستان شفت تعیین کرده اند.

وی با اشاره به تعیین مکان‌هایی در بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح شهر برای نصب کاغذ‌های تبلیغاتی، افزود: حفظ زیبایی شهر‌ها، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و روستایی و جلوگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار‌ها، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان از اهداف تعیین مکان‌های مشخص برای نصب اقلام تبلیغاتی در این شهرستان است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه ۴ نقطه در شهر شفت، ۲ نقطه در شهر احمد سرگوراب و ۴ نقطه هم در ۴ دهستان شهرستان شفت برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تعیین شده است، از حامیان نامزد‌های انتخابات درخواست کرد: با توجه به قوانین انتخابات، از نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.