سایه گیلان:  زنی از دیار سرسبز گیلان که با نفوذ بالا و حمایت های شبانه روزی  خود دو تن از کاندیداهای محبوب مردم شریف رشت را راهی مجلس شورای اسلامی کرد. وی، سابقه حمایت از یکی  اعضای تشخیص مصلحت  در دهه نود را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد.   در گیلان از وی به […]

سایه گیلان:  زنی از دیار سرسبز گیلان که با نفوذ بالا و حمایت های شبانه روزی  خود دو تن از کاندیداهای محبوب مردم شریف رشت را راهی مجلس شورای اسلامی کرد. وی، سابقه حمایت از یکی  اعضای تشخیص مصلحت  در دهه نود را نیز در کارنامه سیاسی خود دارد.

 

در گیلان از وی به عنوان “مادر مهندسی انتخابات” یاد می‌کنند و همیشه پای وی در پیروزی، برای برخی از کاندیداها ی اصلح در میان است.

 

وی که چهره شناخته شده ای در میان اصولگراهای کشور است، در سالهای اخیر از هر کاندیدایی حمایت کرده با مشاوره های استراتژیکش وی را پیروز میدان کرده است.

 

این زن با کوله باری از تجربه سیاسی بارها باعث تحول و تغییرات مدیریتی در گیلان شده ، را باید مورد واکاوی قرار داد؛ که چه سیاست و اندیشه ای در ذهن دارد؟

اندوخته وی در کوله بار سیاسی اش چیست که اینگونه تاثیرگذار عمل می کند؟ چرا همیشه در سکوت است اما همواره در بزنگاه ها، نقشی کلیدی ایفا می کند؟

 

این شخص مادر علم سیاست گیلان، یعنی حاجیه خانم “هما الماسی” است.

 

علاوه بردو نماینده رشت ،،،

خبرهایی مبنی بر نقش وی در پیروزی دکتر رحمت زاده در صومعه سرا  وآقای دکتر لاهوتی در لنگرود…آقای دکتر معصومی در فومن و شفت…ودکتر نجفی در آستانه اشرفیه…نیز به گوش می رسد.‌‌.

از آنجائیکه  مسوولیت انتخابات ریاست جمهوری ( ریاست  بانوان گیلان   در دهه نود)

را عهده دار بوده است اسپانسر مالی قوی نیز بنفع  مردم وفادار شهرستانهای  گیلان می‌باشند…در قلبها خانه دارند..‌.‌

مردم از سر مهر و عاشقانه گوش به حرف

این بانوی گیلانی( مادری برای گیلان)که ژورنالیست‌ها غرب و مرکز گیلان از همان

دهه نود به این” پیر” فعال دنیای …

علمی.‌‌.مذهبی..

اقتصادی…

سیاسی…..

نام نیک ولقب مقدس ” مادر” را به این بانوی آب ..آتش ‌.‌…مهر…عاطفه ها ‌‌.

داده اند‌‌…

الهی همیشه مانا بمان مادر گیلان