به مناسبت حضور پرشور در انتخابات و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور در خانه شهید سید کاظم سیادتی، از خانواده ایشان قدردانی کردند.

سایه گیلان: محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با خانواده شهید سید کاظم سیادتی از شهدای شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: خانواده شهدا سختی ها و مرارت های فراوانی را متحمل شدند و ما وظیفه داریم همیشه به یاد شهدا باشیم و قدردان خانواده های شهدای گرانقدر نیز باشیم. هدف از این دیدار نیز، نشان دادن جایگاه والا و شان و عظمت خانواده شهدای گرانقدر می باشد. دشت بزرگ با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: با انقلاب، تغییر و تحول در ارزش ها و آرمان ها اتفاق افتاد و ارزش هایی چون شهادت در کشور رواج یافت و فرزندان این مرز و بوم جهت حضور در جبهه و دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی از یکدیگر سبقت می گرفتند.

وی افزود: تفاوت در ارزش ها و آرمان ها موجب شد تا رزمندگان کشورمان بخاطر ارزش های ملی و مذهبی و دفاع از کشورمان در جبهه حضور پیدا کنند اما سربازان عراقی بدون داشتن چنین ارزش هایی و با انگیزه های مادی به جنگ بپردازند و به شکر خدا انگیزه های معنوی و الهی بر ارزشهای مادی غلبه یافت و پیروز شد. مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به ارزشمند بودن کار شهدا گفت: راه شهدا ادامه دارد و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از آرمان ها و ارزش هایشان محافظت کنیم و نگذاریم اهدافشان کم رنگ شود و هدف از این دیدار نیز زنده نگه داشتن خون شهدا است. دشت بزرگ دوران کنونی را مشابه دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: همانگونه که در دوران جنگ، تمام اقشار مردم؛ رزمندگان، مادران شهدا، دانش آموزان، پیر و جوان و مرد و زن در جنگ مشارکت داشتند ما نیز باید در دوران کنونی در رویدادهای مهم و حساس حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم، تصریح کرد: اگر امروز ما فعالیتی می کنیم، پروژه ای اجرا می کنیم و رشد و پیشرفتی داریم، همه به برکت خون شهداست که نگذاشتند وجبی از خاک میهنمان به دست دشمن بیفتد. شهدا با نثار با ارزش ترین بخش از وجود خود، بستر توسعه و پیشرفت را برای آیندگان مهیا ساختند و همه ما در هر جایی که مشغول به کار هستیم باید با تلاش و پشتکار، قدردان آن ها باشیم. دشت بزرگ، شهدا و خانواده هایشان را ارزش و نعمتی بزرگ عنوان کرد و گفت: ما باید خود را متصل و مزین به ویژگی های شهدا و خانواده هایشان کنیم و با این کار خودمان را بیمه کنیم و بطور حتم برای موفق شدن در کارهایمان نیازمند دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم و خواهیم بود و با این دیدار، انرژی تازه خواهیم گرفت و سال جدید پیش رو را با روحیه ای مضاعف و شور و شوقی دو چندان شروع خواهیم کرد. همسر بزرگوار شهید سید کاظم سیادتی نیز در وصف این شهید والامقام گفت: شهید سید کاظم سیادتی داوطلبانه به جبهه جنگ اعزام شدند و از اولین شهدای شهرستان رشت بودند. شهید همیشه آرزو داشتند در راه خدا شهید شوند و هیچ تعلق خاطری به مال و متاع دنیوی نداشتند و سرانجام به دعوت حق لبیک گفتند و به آرزوی قلبی شان دست یافتند. گفتنی است در این دیدار، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اهدا هدیه ای به همسر بزرگوار شهید سید کاظم سیادتی از ایثار و فداکاری ایشان قدردانی کردند.