مدیر و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی با فرماندار شفت دیدار کرد.

سایه گیلان: عبدالله فکری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری در نخستین روز از هفته منابع طبیعی به همراه کارکنان با حضور در فرمانداری با مهدی نقدی فرماندار شفت دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان شفت ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، بر نقش غیر قابل انکار برنامه ریزی در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در راستای احیای منابع آب و خاک و مبارزه با بحران‌هایی از قبیل خشکسالی و آتش سوزی تاکید وگفت: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی‌های اقتصادی در این حوزه است.

وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و همکاری و تعامل ساکنین بومی مناطق در حفظ و نگهداشت مراتع و منابع طبیعی و مدیریت سریع و به هنگام حوادث و بلایای طبیعی از جمله آتش سوزی مراتع تاکید و خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و محیط زیست متعلق به خود مردم است و برنامه ریزی‌ها بایستی به گونه‌ای باشد تا مردم را با طبیعت آشتی دهیم و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را به مردم بسپاریم.

در ادامه فکری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در خصوص اقدامات، توانمندی‌ها و مشکلات و موانع موجود بر سر راه خدمت رسانی هرچه بهتر این اداره در راستای وظایف سازمانی حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری از عرصه‌های منابع طبیعی گزارش جامعی ارایه نمود.