کریم هاشمی فعال سیاسی با بیان این مطلب که انتخابات شهرستان فومن با یک رویکرد خاص به نفع دکتر معصومی تمام شد، گفت: آنچه که در انتخابات مهم است اینستکه در گفتار و بیان با صداقت با مردم برخورد شود، در شهرستان فومن نیز پشتوانه حمایت های مردمی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت دکتر معصومی بوده است.

سایه گیلان: کریم هاشمی با بیان این مطلب که اگرچه انتخابات شهرستان فومن و شفت در ابتدا، با موج انتخاباتی به نفع امام پناهی پیش می‌رفت، تصریح کرد: دو شهر فومن و شفت برای اولین بار در طی چند دوره اخیر با چهره جدیدی روبرو شده بود، از یک سو امام پناهی، با سابقه و رزومه بسیار درخشان در کارنامه خود در مقابل چهره نام آشنای دکتر معصومی که به عنوان یک وکیل توانسته بود با منش و رفتارش در بین اقشار مختلف مردم دو شهرستان به نحوه عالی نفوذ کند. این دو چهره نزدیک به هم، باید در مقابل با بهروزی‌فر نماینده شهرستان باید مبارزه می‌کردند که در طی ۴ سال قطعاً ارتباط بیشتری با مردم گرفته بود.
این فعال سیاسی در ادامه دکتر سید کریم معصومی را کاندیدایی منحصر به فرد قلمداد کرد و اظهار داشت: اینکه امروز بتوان در انتخابات در مقابل رقبایی بسیار مهم و جدی با سابقه درخشان اجرایی، رقابت کرد بسیار دشوار است و باید علاوه بر نفوذ در بین مردم، از تیم تشکیلاتی بسیار قوی بهره‌مند بود.
کریم هاشمی در پایان یاداور شد: اینکه یک کاندیدا بتواند در بعد رسانه ای و در افکار عمومی جایگاه پیدا کند بسیار مهم است و قطعاً دکتر سید کریم معصومی اگر بتواند سیاست‌های درست و دقیقی در راستای طرح و برنامه‌های دولت در دو شهرستان را اجرا نماید، قطعاً یا دقیقاً به یک چهره محبوب و ماندگار تبدیل خواهد شد.