سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان؛ از برگزاری جلساتی با حضور مشاورین مدیرعامل، ناظرین ویژه معاونت و مدیران دفاتر با هدف ارتقاء سطح خدمات و بهبود وضعیت موجود خبر داد.

سایه گیلان: وحید مهجور اظهار داشت: طی اسفند ماه سال جاری با اهداف بررسی اجرای مصوبات هیات مدیره شرکت، تسریع و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به متقاضیان خدمات آب و فاضلاب استان، بررسی عملکرد مناطق استان و افزایش درآمد و وصول مطالبات معوق و جاری مناطق استان جلساتی با حضور مشاورین مدیرعامل، ناظرین ویژه معاونت و مدیران دفاتر در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

وی تصریح کرد: طی این جلسات کلیه مباحث، مشکلات، نیازمندیها و مسایل مختلفی که در روند تسریع و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به متقاضیان خدمات آب و فاضلاب استان، موثر می باشد مطرح و مقرر شد کارشناسان این معاونت مباحث مربوط به لیست هایلو قرائت، کارکرد قاریان کنتور، بررسی لیست بدهی مشترکین بالای یک میلیون تومان ، مشترکین با بدهی بالای ۵ میلیون تومان ، فرم های برگشت از درآمد و آخرین وضعیت اکیپ های وصول مطالبات مناطق را بررسی و راهکارهای رفع مشکلات به مناطق ارائه و پیگیری شود.

مهجور افزود: در راستای افزایش درآمد و وصول مطالبات معوق و جاری مناطق استان ، این معاونت در نظر دارد ناظرین ویژه ای به کلیه مناطق اعزام نماید.