سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳  در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و […]

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳  در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال
نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست، بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ می‌نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می‌شود و این بار با ماه خدا؛ ماه مبارک رمضان عجین شده و چه اتفاق فرخنده ای.

بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است. در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه ی شهروندان در شهر مهربانی، زندگی در شهری ایمن و شاد و آباد و توسعه یافته که از جنس رویا و شعار نیست، بلکه اهداف برنامه‌ریزی شده‌ای هستند که در سال جدیدمحقق خواهد شد.
نوروز ۱۴۰۳، نه فقط آغاز سال نو، بلکه با آغازین روزهای ضیافت الهی عجین شده و نوید یک سال معنوی همراه با یک حس خوب که در این ماه خدا نیز در ذهن تداعی میشود؛ آینده ای روشن و سالی توام با بهروزی و توفیق برای مردمان ایران زمین را آرزومندم.

نوروزتان پیروز، طاعات و عباداتتان مورد قبول حق تعالی؛ عیدتان مبارک