مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در زمان بارش برف و باران و برودت هوای سرد در استان خبر داد.

 سایه گیلان: یداله حسنی اظهار کرد:  تمهیدات لازم در مخابرات استان در زمان بارش برف و برودت هوای سرد اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات منطقه گیلان در آماده باش کامل قرار گرفتند و نتیجه این اقدامات رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان بارش‌ها بویژه در نقاطی کوهستانی و برخی از شهرستانهای استان داشتیم.

مدیر مخابرات منطقه گیلان عنوان کرد: اختلالات عمده و تاثیرگذاری نداشتیم  وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است و اگر هم در برخی مناطق بویژه شهر رشت شاهدعدم آنتن دهی باشیم بخاطرعدم همکاری و اختصاص تملک زمین در مناطق مورد نظر است، ممانعت‌های مردمی و یا برخی سازمان‌ها یا ادارات است که از نصب دکل‌های جدید مخابراتی در شهر بازمانده‌ایم، امیدواریم شرایطی بوجود بیاید تا مشتریان گرامی و شهروندان عزیز از آنتن دهی و ارتباط خوب سایتهای همراه بهره‌مند شوند.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی موجود استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان خبر داد.