همایش روز منابع انسانی و تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان روز یکشنبه 1403/1/26 با حضور مدیر، معاونین وهمکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار گردید.

سایه گیلان: حمید ربیعی پور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در این همایش ضمن تبریک روز منابع انسانی و نائل آمدن به مقام بازنشستگی تعدادی از همکاران واحدهای تابعه مدیریت درمان گفت: مهترین رکن و سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن است، درمان تامین اجتماعی ویترین سازمان است چراکه به صورت مستقیم به جامعه هدف خدمات ارائه مینماید و نحوه عملکرد آن بطور مستقیم بر میزان رضایتمندی بیمه شدگان اثرگذار است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت عنوان کرد؛ لازمه خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان، نیروی انسانی پویا است، برای داشتن سازمانی عملگرا و پویا باید به مسائل انگیزشی، ارتقا شغلی، نظام پرداخت، رفاهیات و حفظ شآن و کرامت انسانی کارکنان توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: همکاران بازنشسته نورچشمی سازمان هستند که در کمال صداقت و درستگاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان که خدمت رسانی  به مردم بود، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

گفتنی است در این همایش از همکاران منتخب منابع انسانی و بازنشستگان مدیریت درمان استان گیلان با اهدا لوح وهدایا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.