مهندس خسرو آرنگ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه باحضور در بخش بندر کیاشهر از اسکله صیادی بندر کیاشهر بازدید نمود.

سایه گیلان: فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: با توجه به وجود پربرکت مرقد مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) در آستانه اشرفیه و وجود نوار ساحلی و پهنه تالابی در بندر کیاشهرشهرستان دارای زیرساخت های مناسبی در زمینه گردشگری مذهبی و تفریحی می باشد لذا به دنبال این هستیم تا ظرفیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف ایجاد نماییم که یکی از آن‌ موارد اسکله صیادی بندرکیاشهر است که می‌توان به صورت چندمنظوره از آن بهره برداری کرد.

مهندس آرنگ با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود:  استفاده از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به همین فرمایش رهبری جامه عمل می‌پوشاند که خوشبختانه در دولت سیزدهم نیز پیگیر این شعار هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه تصریح کرد : وجود پارک ملی بوجاق در منطقه کیاشهر یکی دیگر از ظرفیت‌های خوب گردشگری و طبیعی است که با توجه بیشتر به ظرفیت های خاص آن می‌توانیم  اقتصاد خانواده‌ها را پویاتر نماییم.

گفتنی است اسکله صیادی بندر کیاشهر ۴ هکتار از مرزبانی تا پایگاه حفاظت منابع و پایگاه مادر تخصصی صید ماهیان خاویاری را تشکیل می دهد.