مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری با حضور در ساختمان ستادی مخابرات منطقه گیلان با مدیریت منطقه دیدار و گفتگو کرد.

سایه گیلان: مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: ارتباطات ثابت و سیار​ یکی از به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، مهندس حسنی مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به حاضران و مهمانان ، گزارشی از وضعیت دسترسی به شبکه فیبرنوری در مناطق مختلف استان و اهمیت آن به توسعه ارتباطات به ویژه در روستاها را بیان کرد.
شایان ذکر است در این دیدار در خصوص پروژه های فیبرنوری ، پایش،تصویری و دسترسی شهروندان به شبکه دولت و تعاملات فی مابین گفتگو شد.
گفتنی است سید سجاد عبداللهیان مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مخابرات استان بویژه در پایداری ارتباطی انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ گفت:امروز صحبت از دولت هوشمند است و توقعات و انتظارات از فناوری اطلاعات بسیار بالاست و درحوزه مدیریت و نظارت بر سیاستهای ملی از قبیل تحقق شبکه ملی اطلاعات، اجرای پروژه ملی فیبرنوری، تحقق دولت هوشمند،خط مشی و سیاست های حمایتی از بخش خصوصی و کسب وکارها و … به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
در این دیدار مسائل مختلفی از جمله آخرین وضعیت ارتباطات در استان، وضعیت تجهیزات ارتباطات سیار و ایجاد شبکه ملی با زیرساخت‌های ارتباطی مستقل و امن نسبت به دیگر شبکه ها در استان بحث و تبادل نظر شد.