استاندار گیلان با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری رشت وجود دارد، گفت:شهرداری رشت با ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان کار بزرگی انجام داده است.

سایه گیلان: «اسدالله عباسی» عصر سه شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهری رشت و نشست هم اندیشی با مدیریت شهری اظهار کرد: شهر رشت از منظر زیبایی زبانزد عام و خاص است که باید حفظ شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه وفاق و همدلی خوبی بین اعضای شورا و مدیریت شهری رشت وجود دارد که در مدیریت بسیار حایز اهمیت است، گفت: ارایه خدمات الکترونیکی به شهروندان کار بزرگی است که شهرداری رشت انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت اجرای پروژه طرح میثاق رشت بسیار رضایت بخش است، ادامه داد: چهار پروژه عمران شهری رشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

عباسی با اشاره به تفکیک زباله در رشت اضافه کرد: تفکیک زباله نیز در این شهر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده لذا کارهایی که دو سال اخیر در رشت انجام گرفته طی ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی طرح میثاق ضمن دستور به مدیرعامل توزیع برق گیلان نسبت به جابجایی تاسیسات گفت: شهروندان هر چه زودتر باید ثمره کار مدیریت شهری را احساس کنند.

عباسی با قدردانی از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه ها تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می کنیم.