مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت ۱۰اردیبهشت روز ملی گرامیداشت صنعت برق پیامی صادر کرد.

سایه گیلان: در پیام  به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت برق آمده است:
۱۰ اردیبهشت یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی فعالان صنعت برق است که از هیچ تلاشی برای تامین برق پایدار مردم شریف استان دریغ نمی‌کنند.
بدون تردید این روز فرصتی مغتنم است تا یاد و خاطره آنانی که در مسیر خدمت به وطن در صنعت برق به درجه رفیع شهادت نائل شدند را گرامی بداریم و از خدواند برای این عزیزان طلب علو درجات کنیم.
اینجانب با تبریک روز ملی صنعت برق به فعالان این عرصه در آستانه دوران اوج بار سال ۱۴۰۳به عنوان پرکارترین فصل کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
سهم مشترکان فهیم هم استانی از روز ملی بزرگداشت صنعت برق نیز همچون همیشه مصرف بهینه حامل های انرژی و بویژه انرژی برق است تا از این طریق در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی ایفا کرده و زمینه ساز تامین برق پایدار باشند.صنعت برق، عصاره توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و بدون وجود آن، چرخه‌های حیاتی زندگی و فعالیت‌های اقتصادی از حرکت باز می‌ایستند.
در تحقق این مهم مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز همواره با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متخصص تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند خادمانی شایسته برای مردم استان و ایران اسلامی  عزیز باشند.

مسعود صادقی خمامی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان