شرکت گاز استان گیلان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت کرده است.

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر از خیرین و حامیان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت که با حضور کیا عاشوری فرماندار این شهرستان انجام شد، گفت: این آسایشگاه دارای ۵ موتورخانه است که تاکنون کار بهینه سازی ۲ بخش از آن به پایان رسیده است.

سایه گیلان: مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: عملیات بهینه سازی موتورخانه های آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان از بهمن سال گذشته آغاز شده و تاکنون بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه هدف شرکت گاز خدمت به مردم و جلب رضایتمندی ایشان است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات گسترده ای از قبیل لوله کشی گاز مدارس محروم روستایی، بازسازی مزار شهدا و احداث نمازخانه بین راهی جهت رفاه حال مسافرین را به انجام رسانده است و بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت جدیدترین نمونه از این فعالیت ها است.

وی در خاتمه با قدردانی از خدمات مدیریت و پرسنل آسایشگاه گفت: بی تردید نگهداری آبرومند از سالمندان شریف در این مجموعه کار بسیار ارزشمندی است که در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر و منزلت است و شرکت گاز برای ادامه کمک به آسایشگاه و مشارکت در این امر ثواب آمادگی کامل دارد.

همچنین در این مراسم سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با قدردانی از حرکت شایسته شرکت گاز برای بهینه سازی موتورخانه گفت: بسیاری از ابنیه و تاسیسات این آسایشگاه دارای قدمت بوده و نیاز به بازسازی دارد و امیدواریم حرکت زیبای شرکت گاز منجر به حضور و کمک سایر سازمان ها به این مجموعه شود.

در پایان این مراسم مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان و همچنین فرماندار رشت با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز گیلان تشکر و قدردانی کردند.