سایه گیلان: مهران مهراب پور رئیس شورای شهر چاف و چمخاله ضمن گفتگویی با اشاره به اینکه تعامل شهرداری و شورای شهر باعث توسعه و پیشرفت این شهر می شود تصریح کرد: پروژه های بسیاری توسط شهرداری چاف و چمخاله در حال انجام هستند. از پروژه‌ های در دست اقدام شورا و شهرداری چاف و […]

سایه گیلان: مهران مهراب پور رئیس شورای شهر چاف و چمخاله ضمن گفتگویی با اشاره به اینکه تعامل شهرداری و شورای شهر باعث توسعه و پیشرفت این شهر می شود تصریح کرد: پروژه های بسیاری توسط شهرداری چاف و چمخاله در حال انجام هستند. از پروژه‌ های در دست اقدام شورا و شهرداری چاف و چمخاله می توان به میدان تپه، میدان چمخاله به سمت گالشکلام، سنگ فرش خیابان پردیس، توسکا چمخاله، لایروبی و تنظیف رودخانه بزرگ چمخاله، پروژه پیاده رو چمخاله به سمت تازه آباد، بلوار چمخاله به سمت چاف، میدان چاف به سمت ساحل، میدان چاف بسمت بالا چاف، میدان چاف به سمت تازه آباد و تازه آباد به سمت حسین آباد اشاره کرد.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله ادامه داد: در این مدت باقی مانده تلاش می‌شود حداقل ۶۰ درصد پروژه ها به اتمام برسد. در این مسیر تعامل شهردار و شورای اسلامی با مردم نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این شهر توریستی دارد و با تمام توان پیگیر مطالبات و خواسته های مردم جهت عمران و آبادانی و توسعه این شهر خواهیم بود.