محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود، نیروهای هلال احمر با دارا بودن روحیه و انگیزه خدمت، عامل مؤ‌ثر در رشد و بالندگی این نهاد هستند.

سایه گیلان: محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز سه‌شنبه به مناسبت هفته هلال احمر با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان با ریاست و جمعی از پرسنل این سازمان دیدار و گفت‌وگو نمود.

فرماندار شهرستان لنگرود هلال احمر را منشأ خدمات و برکات فراوان دانست و گفت؛ نیروهای انسانی هلال احمر با داشتن انگیزه و روحیه خدمت عامل مؤ‌ثر رشد، بالندگی و منشأ خیر در جامعه هستند.

جلالی هلال احمر را یک سازمان مجهز و با انگیزه دانست و افزود: این نهاد در مواقع بلایا و پیشامد های غیرمترقبه و فزاینده منشأ تأثیرات مؤثر و ارائه دهنده خدمات فراوان در جامعه دانست وافزود: هلال احمر بواسطه توانمندی و عملکرد مطلوب گذشته، موجبات دلگرمی مردم ومسئولین در پیشامدها و مقابله با بحران است.

فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تشکر و تقدیر از مجموعه اقدامات ارزنده این نهاد در شهرستان، اعمال انجام پذیرفته را بسیار خوب و تأثیرگذار دانست و گفت: در حوزه طرح های سالم سازی دریا، امداد و نجات، تامین هزینه دارو و درمان اقدامات خوبی صورت گرفته و انشالله اعتبارات بیشتری از سوی جناب آقای سلیمی مدیر عامل محترم استان به این شهرستان تخصیص، تا بتواند نیازهای مردم عزیز این شهرستان را برطرف نماید.