سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان پیش از خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته به سخنرانی در وصف سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی پرداخت.

سایه گیلان: سرپرست فرمانداری لاهیجان در شروع سخنان خود گفت: آیت الله رییسی یک شهید بهشتی دیگر بود که تمام وجود خود را صرف خدمت به نظام و مردم کرده بود.
وی ادامه داد: شهید رییسی تعبیر تمان نمای شاخصه های مقام معظم رهبری در خصوص مدیر جهادی و انقلابی بود.
سزپرست فرمانداری لاهیجان به متن پیام تسلیت رهبری اشاره کرده افزود: همگان شهادت می دهد که دکتر رییسی در هر منصبی که بود برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت و به قول مقام معظم رهبری ایشان خستگی نمی شناخت.
وی گفت: در حوادث مختلفی که در استان ها رخ داد خودش درمیان مردم میرفت تا از نزدیک مشکلات را لمس کند و تمهیدات لازم را انجام دهد.
بخشی نژاد گفت: زمانی که شهید رییسی دولت را تحویل گرفت در برهه رعب آور شیوع ویروس کرونا با روزی ۷۰۰ کشته بودیم که با تدبیر ایشان و تیم قدرتمند دولت مردمی ۱۵۰ میلیون واکسن وارد کشور شد تا سلامت مردم تامین شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان به اهمیت دولت سیزدهم به چرخه اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: از روز اول، دولت مردمی نیز ایجاد اشتغال را از جمله محورهای اصلی فعالیت خود قرار داده و احیای بیش از ۷ هزار واحد تولیدی از جمله تلاش‌های دولت در این زمینه است.
وی افزود: اعتماد به جوانان و جوانگرایی در مجموعه اجرای از شاخصه های مهم شهید رییسی بود همانطور که مستحضرید استاندار شهید آزربایجان (مالک رحمتی) که همراه ایشان بود از جوانان خوش نام و نخبه کشور بود
بخشی نژاد سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه اظهار داشت: شهید رییسی همگان شاهد این بودند که چگونه کارگران در تشییع شهید چگونه بیتابی میکردند و این نشان دهنده توجه ایشان به قشر کارگر بود و به قول خود کارگران(هپکو، کمشت و صنعت مغان، هفت تپه و …) دکتر رییسی خاک ذلت صنعت را به عزت رساند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری تیرماه اشاره کرد و گفت: مردم هوشیار هستند که راه خادم الرضا و مسیر خدمت بی منت باید لاینقطع ادامه یابد.
وی با اشاره به سازوکارهای انتخاباتی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه افزود: از آنجایی که از انتخابات اسفند سال قبل زمان زیادی نگذشته است، برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم آماده هستیم.
سرپرست فرمانداری لاهیجان بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت: ما به عنوان مجری، باید تنها به فکر مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات امن و سالم باشیم.
وی اظهار کرد: رسانه خط مقدم انقلاب و نظام است و در این مسیر باید جهادگونه به مقابله با دشمنان پرداخت.
بخشی نژاد ادامه داد: اکنون دشمنان به این موضوع پی برده‌اند که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باید از مردم بهره بگیرند از این رو با ابزار رسانه‌ای خویش و ایجاد جنگ‌های روانی در عرصه‌های مختلف به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و این نظام هستند.
رییس ستاد بزرگداشت شهادای بالگرد با بیان این‌که یک خبر اغراق‌آمیز می‌تواند موتوری محرک برای آغاز اعتراضات مردمی باشد، خاطرنشان کرد: رسانه ابزاری است که دشمنان با کمک آن جریان محاسباتی جامعه را برهم می‌زنند و با ایجاد انتظارات خارج از عرف برای مردم، آنان را به دشمنی با نظام دعوت می‌کنند.
وی افزود: شایعه پراکنی، دروغ‌های خاص و اختلافات قومی مذهبی اکنون گزینه‌هایی است که دشمن از طریق رسانه به جان مردم حمله‌ور شده است و آنان را مورد هجمه قرار می‌دهد.