مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: ۶ دستگاه ترانس برای اندازه گیری دقیق انرژی تولیدی در نیروگاه لوشان نصب شد.

سایه گیلان: حمید بابایی گفت: ۶ دستگاه ترانس با ولتاژ ۲۳۰ کیلوولت برای اندازه گیری دقیق انرژی تولیدی بر روی واحد‌های بخار و گازی نیروگاه لوشان نصب شد.
وی هدف از این کار را تکمیل سامانه اندازه‌گیری دقیق مقدار انرژی خالص تولیدی نیروگاه لوشان عنوان کرد و افزود: این ترانسفورماتور‌ها که با ۳ میلیارد تومان هزینه خریداری شده هم اکنون در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
آقای بابایی گفت: نیروگاه لوشان ۲ واحد بخار و ۲ واحد گازی برای تولید برق دارد که واحد‌های گازی با یک ترانسفورماتور افزاینده، انرژی تولیدی خود را به شبکه تزریق می‌کنند.
مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: این ترانس‌ها برای اندازه گیری دقیق انرژی برق تولید شده نیروگاه لوشان و صدور صورتحساب برای شرکت مدیریت شبکه برق ایران نصب شد.
حمید بابایی افزود: برای نصب اتصالات ۶ ترانس ولتاژ، واحد‌های بخار به مدت ۲۴ ساعت خاموش شد که پس از اتمام کار و نصب ترانس‌های ولتاژ، با تلاش متخصصان این حوزه، به سرعت در مدار بهره برداری قرار گرفت.