بهزیستی گیلان؛ با اتخاذ تمامی تمهیدات لازم و انجام همکاری با جهاد دانشگاهی استان آماده ی برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در گیلان است.

سایه گیلان: مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی گیلان با اشاره به برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت استان گیلان همزمان با سراسر کشور، عنوان کرد: بهزیستی گیلان؛ با اتخاذ تمامی تمهیدات لازم و انجام همکاری با جهاد دانشگاهی استان آماده ی برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در گیلان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت در بهزیستی گیلان با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی، معاون توانبخشی، معاون مشارکت های مردمی و سایر روسای دوایر ستادی و کارشناسان بهزیستی در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد .

مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی گیلان در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت که در بهزیستی گیلان برگزار شد، اظهار داشت : اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت که یکی از از دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رییس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است در تاریخ ۱۷خرداد ماه ۱۴۰۳در ساعت ۷:۳۰ صبح در سالن جهاد دانشگاهی مسکن مهر شهر رشت همزمان با سراسر کشور برگزار می شود .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اذعان کرد: بیش از ۴۰۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت در سراسر کشور در این آزمون شرکت می کنند که سهم استان گیلان از این تعداد ۲۶۰ نفر می باشد .

وی افزود: در این آزمون ۶۱ نفر منشی، متشکل از  ۳۳ زن و ۲۸ مرد از کارشناسان بهزیستی استان در نظر گرفته شده است تا داوطلبان نیازمندِخدمت را همراهی کنند.

اصلاحی در ادامه به موضوع تسهیل در عبور و مرور توانخواهان و تعبیه معابر مناسب سازی شده اشاره کرد و گفت: طی بازدید کارشناسان بهزیستی استان، کلیه معابر مناسب سازی شده محل برگزاری آزمون بازدید شد و تمهیدات لازم در خصوص تسهیل در عبور و مرور داوطلبان دارای معلولیت، در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی در خاتمه بر لزوم اهتمام بسیج کامل نیروها از طریق روسای بهزیستی شهرستانها تاکید کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم در خصوص ایاب و ذهاب، توزیع بسته های پذیرایی، تامین اسکان و سایر موارد مرتبط با هماهنگی متولیان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است تا داوطلبان بدون هیچگونه دغدغه خاطر در جلسه آزمون حاضر باشند.