در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان که با حضور روسای مراکز درمانی و روسای ادارات ستادی در سالن کنفرانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد دکترحسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی هدف از برنامه استراتژیک و پیش بینی برنامه های عملیاتی در مراکز درمانی، بهبود عملکرد و ارائه خدمات مطلوب و رسیدن به رضایتمندی مراجعین می باشد.

سایه گیلان: در ابتدای جلسه دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد گفت: خدمت بی منت و خالصانه برای رضای خدا از بزرگترین درسهای است که باید از شهدای خدمت جمهور آموخت .

مدیر درمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه باید با همفکری و هم افزایی موجبات خدمات رسانی بهتر و بیشتر را فراهم سازیم افزود: همه باید در اجرای دقیق سند استراتژیک و برنامه های عملیاتی جهت بهبود خدمات، ارتقا سلامت و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان اهتمام لازم بورزیم.

وی همچنین اضافه کرد :تلاش های مجموعه  ستادی مدیریت درمان و واحدهای تابعه، کاهش دغه دغه های درمان بیمه شدگان است.

شایان ذکر است در ادامه جلسه هر یک از روسای مراکز درمانی گزارش اقدامات و درصد تحقق برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۲ و برنامه پیشنهادی سالجاری را در راستای بهبود عملکرد خدمات درمانی مورد بحث و بررسی قرار دادند.