سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی رحلت جانسوز امام خمینی(ره) را تسلیت گفت. وی فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه این دو روز را از روزهای بزرگ در تاریخ کشورمان دانست. در این پیام تسلیت آمده است : امام خمینی (ره) پرچم حق طلبی […]

سایه گیلان: سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی رحلت جانسوز امام خمینی(ره) را تسلیت گفت. وی فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه این دو روز را از روزهای بزرگ در تاریخ کشورمان دانست.

در این پیام تسلیت آمده است :
امام خمینی (ره) پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را در جهان برافراشتند و جمهوری اسلامی را به یادگار گذاشتند.

”امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است“ و تا تاریخ زنده است راه، اندیشه، گفتار و منش امام (ره) زنده خواهد ماند.
چهارده خرداد یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است
پانزده خرداد نیز یادآور پایمردی ها و دلاوریهای آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستمشاهی به وجود آوردند.
امام خمینی با هدف رضایت الهی نهضتی جاودان را درجهان اسلام بنا کردند و برای این هدف مشقت و سختی فراوانی را تحمل و پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را در جهان برافراشتند و جمهوری اسلامی را به یادگار گذاشتند.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند. امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.
در سالروز این قیام سرنوشت ساز و ارتحال ملکوتی پیر فرزانه حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وامام شهیدان را گرامی داشته و از خداوند منان شادی روح تمامی این بزرگواران را مسئلت داریم. به روان پاک تمام شهیدان راه آزادی درود می فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.