مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در نشست صمیمی با جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شریف رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، به تشریح و تبیین چالش‌های صنعت برق گیلان پرداخت.

سایه گیلان: محمود دشت بزرگ در این نشست با اشاره به اهمیت صنعت برق گیلان، گفت: تمامی فعالیت‌های جزئی و کلی به نوعی وابسته به صنعت برق است و بدون برق زندگی در دنیای امروزی ممکن نیست.

در واقع اگر آب مایه حیات می‌باشد، باید گفت برق مایه زندگی مدرن است. وی تصریح کرد: برق پیشران تولید و توسعه پایدار است و در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید به این صنعت نگاه ویژه‌ای شود تا شعار سال محقق گردد. مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به مقصد گردشگری استان برای بسیاری از هموطنان، که گاها این استان را برای اسکان دائمی خود انتخاب می‌کنند، ساختارهای مختلف استان بخصوص در بخش برق نیز باید متناسب با این روند مهاجرتی، رشد و توسعه یابد تا پاسخگوی نیازهای جدید هم استانی‌ها و مهمانان عزیز باشد. دشت بزرگ تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی خاص استان که مشکلات خاصی را بخصوص در حوزه احداث خطوط جدید ایجاد می‌نماید، انتظار می‌رود با عنایت خاص و مساعدت نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، بودجه و اعتبارات خاصی برای استان در نظر گرفته شود.