فرماندار رشت در مراسمی، از مسئولان روابط عمومی ۲۲ دستگاه خدمات رسان این شهرستان قدردانی کرد.

سایه گیلان: کیا عاشوری در آیین تجلیل از روابط عمومی ۲۲ دستگاه اجرایی شهرستان رشت در محل فرمانداری، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان حوزه روابط عمومی، گفت: کارکنان حوزه روابط عمومی برای انعکاس عملکرد‌های ادارات تلاش می‌کنند و این اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان اهمیت بسیاری دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه یک مدیر موفق باید از جایگاه روابط عمومی آگاهی داشته باشد، افزود: امروزه، روابط عمومی‌ها به عنوان مراکز تصمیم ساز در جنگ تمدن‌ها و باور‌ها و برای مدیریت ادراک اجتماعی از کارکرد دستگاه مورد نظر نقش آفرینی می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید افراد خوشفکر، خلاق و پویا را در روابط عمومی‌ها به کار گیرند، اضافه کرد: کارکنان روابط عمومی می‌توانند در همه امور مانند مشاوره به مدیر برای تقویت اهداف سازمان کمک کنند.

 

آیین تجلیل از روابط عمومی‌های شهرستان رشت

عاشوری با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف، گفت: ثبات اقتصادی، گسترش روابط بین المللی، احیای صنایع راکد، ارتقای رتبه بندی فرهنگیان، اقتدار ملی در کشور و همچنین ساماندهی سایت زباله سراوان و احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از عملکرد‌های اثرگداز دولت سیزدهم در مدت حدود ۳ سال خدمت بود.

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ۱۴۰۳، گفت: چگونگی برگزاری انتخابات پیش رو معیار سنجش استکبار جهانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که هرچقدر حضور ما مسنجم‌تر و با شکوه‌تر باشد، دشمنان عقب نشینی می‌کنند. 

مجید محمدپور استاد علوم ارتباطات و سرهنگ مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه گیلان هم در این مراسم در سخنانی، دیدگاه‌های خود را در حوزه جهاد تبیین، امید آفرینی و رسالت روابط عمومی‌ها در عصر حاضر بیان کردند.

در پایان این مراسم، فرماندار رشت از مسئولان روابط عمومی ۲۲ دستگاه خدمات رسان شهرستان رشت تجلیل کرد.