مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در کمیته فرهنگی و مناسبتهای این مجموعه ، از راه اندازی پویش سرکشی به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست به رسم و سیره امیرالمومنین در ایام دهه امامت و ولایت با مشارکت شعب تابعه در شهرهای مختلف خبر داد .

سایه گیلان: نشست کمیته فرهنگی و مناسبتهای این مجموعه در آستانه دهه امامت و ولایت با هدف برنامه ریزی جهت اجرای باشکوه و سازماندهی نیروها برای فعالیتهای پیش بینی شده تشکیل گردید .

کیوان مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت ، با اشاره به اهمیت این مناسبتهای تاریخی در باورها و اعتقادات دینی و تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و اشاعه سنت و سیره ائمه به ویژه امیرالمومنین علی علیه السلام ، اجرای طرح کمک های مومنانه به افراد بی بضاعت و همچنین پویش ( علی علیه السلام بهترین بابای دنیا ) با هدف سرکشی کارکنان در شهرهای مختلف به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و یتیمان با تاسی به الکوی اخلاقی رفتاری مولای متقیان را از برنامه های فرهنگی این ایام برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پرداخت مستمری بازماندگان به خانواده هایی که سرپرست خود به عنوان بیمه شده یا بازنشسته را از دست داده اند یکی از تعهدات سازمان تامین اجتماعی محسوب میگردد اظهار داشت : وجود گروههایی از اقشار ضعیف جامعه در بین مخاطبین سازمان رسالت ما برای دقت به ابعاد روحی و معنوی کار با این عزیزان را حساستر مینماید .

وی با اشاره به اینکه اینگونه اقدامات را در ایام مختلفی همچون ماه رمضان ، آغاز سال تحصیلی و نزدیک شدن به نوروز در قالب برنامه های جهادی با همکاری پایگاه بسیج بارها تجربه نموده ایم و اعتقاد داریم که نباید به ایام خاصی محدود شود اظهار داشت حسب پیش بینی های انجام شده بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین خانواده های دارای یتیم در دهه امامت و ولایت نیز در دستور کار تمامی شعب قرار داده شده است .

کیوان مرتضوی خاطر نشان ساخت هرچند ماهیت کار سازمان به مثابه مجموعه هایی همچون کمیته امداد حمایتی نبوده و بیمه ای میباشد ولیکن به حکم آموزه های دینی و انسانیت خود را موظف میدانیم در اینگونه عرصه ها تمام قد پای کار بوده و همچون هر انسان نوعدوست به همشهریان و هم وطنان نیازمند یاری برسانیم .

شایان ذکر است اهدا بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت و بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند از اقدامات انجام شده این مجموعه در مناسبتهای مختلف در سالهای اخیر بوده است .