کمیته امداد امام گیلان اعلام کرد: شهروندان گیلانی می‌توانند نذورات نقدی خود را به مناسبت عید قربان از طریق کد دستوری تلفن همراه و شماره کارت بانکی این اداره کل اهدا کنند.

سایه گیلان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان، با قدردانی از کمک‌های مردم در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، گفت: برای کمک به خانواده‌های نیازمند و ترویج سنّت حسنه قربانی، کمیته امداد گیلان آمادگی دارد مانند سال‌های گذشته، نذورات مردم نیکوکار استان را در عید سعید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری کند.

عباس اهرابی با بیان اینکه نذورات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند گیلان خواهد رسید، افزود: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند با شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۵-۷۶۷۸ بانک ملّی واریز کنند.

وی همچنین گفت: این اداره کل نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم را دریافت و بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان اعلام کرد: پایگاه‌های مستقر در مراکز نیکوکاری در محله‌ها و مساجد استان هم نذورات قربانی مردم را جمع آوری و بین نیازمندان همان محله توزیع می‌کنند.

عباس اهرابی با بیان اینکه ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی قرار دارند، افزود: خیران و کارکنان کمیته امداد گوشت قربانی را با رعایت بهداشت کامل پس از بسته بندی و با رعایت تکریم، درب خانه نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند تحویل می‌دهند.

وی گفت: سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیران در روز عید سعید قربان از طریق مراکز نیکوکاری و خیریه‌های استان جمع‌آوری و بین نیازمندان گیلان شد.