خدمت به مردم و بیمه شدگان که عمدتا از قشر شریف و زحمتکش کارگر هستند نعمتی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است، باید این فرصتها را غنیمت شمرده و تمام توان خود را در این راه بکارگیری کنیم.

سایه گیلان: دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به اتفاق ربیعی پور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان ضمن دیدار و گفتگو با زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل به همراه جمعی از مسئولان محلی با حضور در منزل خیر(هبه کننده ساختمان جهت درمانگاه) با این خانواده دیدار و از ایشان قدردانی بعمل آوردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان خدمت به مردم را از بزرگترین نعمات الهی دانست و گفت: خدمت به مردم و بیمه شدگان  که عمدتا از قشر شریف و زحمتکش کارگر هستند نعمتی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است، باید این فرصتها را غنیمت شمرده و تمام توان خود را در این راه بکارگیری کنیم.
دکترحسین ابراهیمی در خصوص برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی در باب احداث درمانگاه درشهرستان سیاهکل و دیلمان گفت: سیاهکل با دارا بوده بیش از ۱۸ هزار بیمه شده و گستردگی جغرافیای منطقه و همچنین توریستی بودن آن از داشتن یک مرکز درمانی تأمین اجتماعی بی بهره مانده است، در تلاش هستیم با کمک خیرین شهرستان و انجام اقدامات مؤثر این کار بزرگ و عام المنفعه در این شهرستان انجام پذیرد تا مردم و بیمه شدگان منطقه از خدمات آن بهره مند شوند، البته به ثمر رسیدن این کار همت و یاری همه مسئولین  را می طلبد.
زارع نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از پیگیریهای مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در راستای اهداف سازمان تامین اجتماعی که  همان خدمت رسانی به مردم است قدردانی نمود و گفت:  منطقه سیاهکل و دیلمان سابقه تاریخی در جهان اسلام دارد با وجود توریستی بودن این منطقه در حوزه بهداشت و درمان یکی از مناطق محروم استان می باشد  اعتقاد ما براین است که باید همه دستگاهها از همه ظرفیتها جهت تحقق عدالت اجتماعی و خدمت رسانی بی منت به مردم استفاده نمایند تا شاهد اعتلا، تحول و پیشرفت در همه زمینه ها به ویژه حوزه درمان باشیم.
بابایی فرماندار سیاهکل ضمن تشکر و قدردانی از خانواده خیر محترم (صناجو) بابت این کار خیرخواهانه گفت: برخی از افراد با دادن جان خود نامشان در راه دین جاویدان می ماند و برخی با دادن مال خود، نامشان در صفحه تاریخ ماندگار می شود.
وی همچنین افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان سیاهکل با بهره گیری از تمام ظرفیتها جهت به ثمر رسیدن این کار بزرگ و عام المنفعه آماده همکاری و تعامل با مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان است تا با به ثمر رسیدن این کار بزرگ مردم منطقه از ثمرات و منافع آن بهره مند گردند.