دکتر معصومی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان به منظور بررسی شرایط و توسعه درمانگاه تامین اجتماعی فومن و نیز پیگیری امور مربوط به احداث درمانگاه در شهرستان شفت دیدار و گفتگو نمود.

سایه گیلان: دکتر سید کریم معصومی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری و اقدامات مجدانه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان جهت توسعه درمانگاه و احداث مرکز درمانی مجهز در شهرستان شفت گفت: امروزه مسئله درمان به یکی از مهمترین دغدغه های مردم به ویژه اقشار کم درآمد تبدیل شده است، به همین جهت باید توجه ویژه ای به این حوزه شود.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان فومن بدلیل جاذبه های گردشگری از شهرستانهای توریست پذیر استان است گفت: با توجه به جمعیت سیال این شهرستان مراکز درمانی این شهر نیازمند توسعه به لحاظ کمی و کیفی هستند.
دکتر کریم معصومی با اشاره به اینکه شهرستان شفت جز ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است اظهار داشت: متاسفانه در گذشته به دلیل اهمال کاری، به توسعه درمانی این شهرستان توجه لازم انجام نشده است و وضعیت موجود در شان مردم این منطقه نیست، باید با برنامه ریزی،پیگیری و استفاده از همه ظرفیتها با احداث مراکز درمانی مجهز و بروزرسانی تجهیزات مراکز موجود به توسعه درمان این شهرستان کمک نماییم.

وی اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان درجهت توسعه درمان فومن و شفت را ارزشمند دانست و بیان نمود: سه شیفته شدن درمانگاه فومن و تجهیز آن و نیز احداث درمانگاه در شهرستان شفت کمک شایانی به اعتلای درمان و خدمت رسانی به مردم منطقه می نمایند.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان توسعه و تجهیز مراکز درمانی و نیز احداث درمانگاه در شهرستان های فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی  از جمله شفت، صومعه سرا، خمام، رضوانشهر و … را ازمهمترین برنامه های و اولویتهای مدیریت درمان تامین اجتماعی دانست گفت: توسعه و پیشرفت محقق نمی شود مگر با همدلی، همکاری و کار جهادی. لذا از کلیه مسئولین بویژه نمایندگان محترم استان انتظار داریم مارا در این راه یاری نمایند بلکه با هم افزایی بتوانیم عقب ماندگیهای استان بویژه در حوزه درمان را مرتفع سازیم تا مردم از برکات آن بهره مند گردند.