فرماندار شفت با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مشارکت بالا در انتخابات زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی را فراهم می کند.

سایه گیلان: مهدی نقدی  ضمن تبریک هفته ولایت اظهار کرد: شهید جمهور آیت الله رئیسی مخلصانه و صادقانه خدمت کرد و بدون تردید مشارکت گسترده سیاسی ملت در انتخابات و تعیین شایسته‌ترین فرد برای مدیریت دستگاه اجرایی کشور نقش تعیین کننده‌ای در افزایش اقتدار ملی و تحکیم پیوند دولت و ملت ایفا می‌کند.

فرماندار شفت بیان کرد: اصل حضور و شرکت آگاهانه، پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است که باید در این زمینه همه باید همکاری لازم را داشته باشیم البته تمهیدات لازم در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده است.

وی بابیان اینکه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شفت ۱۱۹ شعبه اخد رأی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: انتخابات این دوره با دستگاه‌های احراز هویت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر بی طرفی، استقلال و عدم دخالت مدیران در امر انتخابات، گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی برای انجام تبلیغات به نفع یا به ضرر نامزدها خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

فرماندار شفت بر ضرورت شرکت حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات و همچنین تلاش مدیران این شهرستان در این زمینه تاکید کرد.

وی گفت: این انتخابات دارای حساسیت و اهمیت خاصی است و حضور پرشور مردم در این صحنه سرنوشت ساز، موجب استحکام نظام و یاس ناامیدی و هراس دشمنان خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه با مشارکت بالا زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی فراهم می‌کند، گفت: با انتخاب شایسته‌ترین فرد راه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب، رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هموار می‌شود.