ابراهیم نیازمند: در مناظره شب گذشته دکتر پزشکیان با جلیلی در رسانه ملی واقعیت های بسیاری برای مردم روشن شد. به نظر می رسد صداقت و برنامه محوری دکتر پزشکیان‌ موجب اعتماد مردم و بخصوص برخی از اصولگرایان شده است، بگونه ای که دیگر تمایل ندارند در جبهه تندروها بازنده این بازی تنگاتنگ باشند. در […]

ابراهیم نیازمند: در مناظره شب گذشته دکتر پزشکیان با جلیلی در رسانه ملی واقعیت های بسیاری برای مردم روشن شد. به نظر می رسد صداقت و برنامه محوری دکتر پزشکیان‌ موجب اعتماد مردم و بخصوص برخی از اصولگرایان شده است، بگونه ای که دیگر تمایل ندارند در جبهه تندروها بازنده این بازی تنگاتنگ باشند.

در برخی از استان‌های کشور، این امر بسیار مشهود است که حتی برخی از اصولگرایان برای هم پیمان شدن با دکتر پزشکیان رغبت زیادی نشان می دهند .

در عین حال همانطور که دور از انتظار نیز نیست شایعه پراکنی و دروغ های بسیاری حول محور دکتر پزشکیان وجود دارد تا او را تخریب کند اما گویا افکار عمومی با هوشمندی باور و اعتقادی به این شایعات ندارد. هر چه هست تا شمارش آرا این بازی های رسانه ای و شایعه پراکنی ها ادامه خواهد داشت و  پیروز میدان مشخص خواهد شد.