ابراهیم نیازمند: شایعاتی در میان ستادهای جلیلی در سطح کشور در جریان است که حاکی از وقوع یک شکست سنگین و پیش بینی نشده است. گویا حضور یک اصولگرای تک بعدی همچون جلیلی، خیال برخی از حامیان این حزب، بخصوص افرادی که در پست های کلیدی مشغول فعالیت هستند را راحت کرده بود اما یک […]

ابراهیم نیازمند: شایعاتی در میان ستادهای جلیلی در سطح کشور در جریان است که حاکی از وقوع یک شکست سنگین و پیش بینی نشده است.

گویا حضور یک اصولگرای تک بعدی همچون جلیلی، خیال برخی از حامیان این حزب، بخصوص افرادی که در پست های کلیدی مشغول فعالیت هستند را راحت کرده بود اما یک پزشک دانا و کاربلد که می داند، چگونه، در چه زمان و با چه لحنی سخن از دل مردم بر زبان بیاورد نقشه راه جلیلی و طرفدارانش را نقش بر آب کرده است و آنان را دچار سردرگمی کرده است.

جامعه امروز نیازمند افراد آزادیخواه و توانمندی است که بتوانند نگاهی خاص به میهن و مردم داشته باشد. جلیلی این روزها در مناظره های خود از رسانه ملی که متعلق به هم سویانش هم هست، نتوانسته برنامه های تاثیر گذاری ارائه دهد و به نوعی دستش در پوست گردو مانده و از دیگر سو با پاسخ های صریح پزشکیان هر روز شاهد افزایش شگفت انگیز حامیان مردمی به سوی پزشکیان هستیم که در این گیرو دار جلیلی نیز چاره ای جز ادامه مسیر با کم وکاستی های موجود ندارد.

این روزها نام دکتر پزشکیان آنقدر در میان اقشار مردم زمزمه می‌شود که گویا رجایی دیگری در راه است. بی تردید صداقت وی چنان بوده که صدها شخصیت برجسته سیاسی کشوری به قطار طرفدارانش افزوده شده و به نظر می رسد هیچ شایعه و دروغ پراکنی رسانه ای هم نمی‌تواند مانع اشتیاق مردم برای ریاست جمهوری پزشکیان شود.

  • نویسنده : ابراهیم نیازمند گشتی