مدیرعامل برق منطقه ای گیلان از زحمات تمامی دست اندرکاران و زحمت کشان برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق تقدیر و تشکر کرد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با پیامی به تفصیل ذیل از تمامی دست اندر کاران تشکر نمود.

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )

به نام خداوند شهیدان و راستگویان

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر، و ما بدلوا تبدیلا
حمد و سپاس بیکران خدای یگانه را که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ما را میهمان خوان کرم اهل بیت نمود و معرفت و معنویت را روزیمان ساخت و صد شکر دیگر که آسمانیان خونین بال از سفره”عند ربهم یرزقون” به کویر دل زمینیان سرزدند و این‌ها نعمت‌هایی است که برای آن می بایست سجده شکر به درگاه رب الشهدا سایید و الحق که سخنی والاتر و بالاتر از ذکر مناقب ائمه و شهدا و زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.
ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی برخود فرض می دانیم تا یاد و خاطره‌ی شهدا، این آیه ‏های مجسم ایثار و اخلاص را گرامی داشته و از دریای بیکران علم و معرفت ایشان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت اخروی خویش توشه برداریم. توفیق خدمت در دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق را عنایتی از جانب خدا می‌دانیم و زبان از بیان و قلم از نگاشتن شکراین نعمت قاصر است.
بدینوسیله اینجانب به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» برخود وظیفه می دانم  با ارج نهادن به زحمات تمامی دست اندرکاران و زحمت کشان برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت برق، این تلاش بی نظیر را ارج نهاده و از همت والای  تمامی معاونین و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان که با حضور گرمشان در این حرکت ارزشمند نقش آفرینی نمودند صمیمانه تشکر نمایم. از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و منویات حکیمانه نائب برحقش امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت می‌نمایم. امیدوارم شاهد تداوم و استمرار این تفکر والا باشیم.