فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش بخشی از ظرفیت خود را در راستای خدنات اجتماعی به کار گرفته، گفت: طی دو سال اخیر نزاجا بیش از 60 میلیارد تومان در گیالان سرمایه گذاری کرد است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سایه گیلان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی ظهر امروز در سالن اجلاس شورای شهر لاهیجان با اشاره به فعالیت گسترده ایجاد امنیت نزاجا، اظهار کرد: قطعاً در امنیت درست عمل کرده‌ایم و بخشی از این خدمات را در عرصه خدمات اجتماعی به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به خدمات نزاجا در بحران کرونا، افزود: مجموعاً طی دو سال اخیر بیش از ۶۰ میلیارد تومان در گیلان ارتش جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری کرده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پنج طرح توسعه سلامت نیز در لاهیجان امروز به بهره‌برداری رسیده، گفت: همزمان با لاهیجان، طرح‌هایی محرومیت‌زدایی و سلامت‌محور در شهرستان فومن به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی همچنین از احداث بیمارستان ۲۸ تخت خوابی در لاهیجان، طرح راه‌سازی، آب‌رسانی و چندین طرح عام‌المنفعه سلامت دیگر در سراسر استان گیلان خبر داد.