ابراهیم نیازمند

ای‌کاش کارکنان شهرداری لاهیجان در بخش امور مالی کمی به رضایتمندی ارباب رجوع و حفظ ارتباط توجه داشته باشند.

مهندس زنده‌دل، شهردار بادرایت لاهیجان را از زمانهای دور می‌شناسم او در حفظ ارتباطات یکی از مدیران نمونه است حتی به جرات می‌توان گفت در هر لباسی که خدمت کرده ایجاد رضایتمندی را در اولویت کاری خود قرار داده و در هر منطقه‌ای که فعالیت داشته است مردم آن نقطه به نیکی از ایشان یاد می‌کنند.

آری، شهردار لاهیجان اهل کار است. او مدیری نیست که در دفتر کارش بنشیند تا بودجه بیاید، خودش مرتبا در استانداری حضور پیدا می‌کند و دائما با نمایندگان مجلس و مقامات مرکزی در ارتباط است تا شهر لاهیجان را شکوفا سازد.

اما متاسفانه نبود ارتباط منطقی و مردمی در تشکیلات شهرداری و بی توجهی به مشکلات مردم، سبب فساد اداری می‌شود.

مردم باید آگاه باشند و در جریان عملکرد خدمتگزاران خود باشند. انعکاس مطلب برای اطلاع‌رسانی از عملکرد وظیفه‌ی هر مدیری است اما رسانه‌ها هم انتظار دارند وقتی مدیران از طریق رسانه مطرح می شوند و از رسانه به عنوان یک پُل و سکوی ترقی استفاده می کنند هر چند ماه یکبار این نردبان ترقی را مورد توجه قرار دهند اما اگر ازین مسئله غافل شوند دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.

به هر حال از مهندس زنده دل شهردار مردمی لاهیجان انتظار داریم زمانی که به یک مسئول امور مالی جایگاهی می دهد و حکمی را صادر می کند پیگیر آن باشد که عملکردش کارساز باشد نه اینکه خدای ناکرده خط شان را نخوانند. همچنین انتظار می رور که در یک فرصت مناسب قضیه را پیگیر باشند تا هیچ احدی شهرداری لاهیجان را با خاطرات تلخ ترک نکند.