سی و نهمین جلسه کمیسیون برنامه،بودجه و حقوقی با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری در سالن جلسات شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سایه گیلان؛ رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با تاکید بر خودسازی انسان در ماه رمضان، شبهای قدر را همانند بودجه ریزی توصیف کرد و افزود: شب‌های قدر فرصتی است تا انسان بتواند از خوان پر برکت الهی بهره مند شود. اما همانطور که اقتصادانان در بودجه ریزی سال مالی را برنامه ریزی می‌کنند در شب‌های قدر نیز زندگی یک ساله انسان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.
سید شمس شفیعی با اشاره به مشکلات مردم در خصوص زباله سراوان بیان نمود: اراده استاندار، مجموعه مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها بر حل مشکل سراوان است. تجمع مردم عزیز سراوان پایان یابد برنامه‌های مسئولین برای رفع مشکل سراوان سریعتر حل می‌شود. نقدینگی یکی از دغدعه های اصلی برای رفع معضل سراوان بود که یک سوم آن در حال حاضر تامین شد و قرار است یک هزار میلیارد از منابع ملی برای رفع مشکل سراوان جذب شود. به عنوان فردی که سال‌ها در خصوص اقتصاد و بودجه کار کردم روزهای خوبی را برای رفع مشکل سراوان و پسماند پیش‌بینی می‌کنم.
وی در خصوص کمک مالی به موسسات خیریه گفت: حدود ۲۵ موسسه خیریه در شهر رشت وجود دارد که برخی فعال‌تر عمل می‌کنند و تعداد کثیری را در مجموعه خود تحت پوشش دارند. برای کمک به موسسات می‌توان با همکاری بهزیستی موسسات خیریه را رتبه بندی کرد و بر اساس رتبه‌ای که بر هر موسسه تعلق می‌گیرد کمک‌ها را به هر موسسه تخصیص داد.